» Blog » Koncepcje czarowania w systemach fabularnych
29-01-2007 20:53

Koncepcje czarowania w systemach fabularnych

W działach: RPG, felietony, Klanarchia | Odsłony: 15

Koncepcje czarowania w systemach fabularnych
Co będe się dużo rozpisywał: zapraszam na artykuł, w którym poddałem analizie koncepcje czarowania w systemach RPG z punktu widzenia gracz i wygody ich używania w opowiesci. Mam nadzieję, ze twórcom autorek przyda się taki zarys tematu. Jak przystało na podłego reklamofila i zajawkowicza, wspomniałem również, jak to wygląda w Klanarchii. Oto i artykuł: Koncepcje czarowania w grach fabularnych Miłej lektury!
0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Vukodlak
    Świetny tekst!
Ocena:
0
29-01-2007 21:30
Furiath
    Ciesze się :)
Ocena:
0
mam prośbe - komentujcie go pod artem, a nie w blogu. Zawsze to przyjemniej wiedzieć, że ktoś go wogóle przeczytał :) To daje motywację do płodzenia kolejnych tekstów. Z góry dzięki!
29-01-2007 22:12
iron_master
    A ja się na blogu wypowiem;)
Ocena:
0
Tekst nawet fajny. Problem z komentarzami jest taki, że jak przeczytam jakiś Twój tekst (a czytam chyba wszystkie, czy to na blogu czy gdzie indziej) to dostaję takiego lenia, że nawet mi się nie chce w klawiaturę postukać;P o czytaniu komentarzy często prawie tak długich jak tekst nie wspomnę:P
30-01-2007 17:04
Furiath
    Dzieki za wsparcie
Ocena:
0
szczególnie tych, których w komentach widzę nieczęsto - bo dzięki temu wiem, że mam więcej czytelników, nawet jeśli komentarzy pod artykułami nie jest wiele.
30-01-2007 17:14

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.