Blog - Klanarchia

Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.

Czerwcowy bestseller Rebela

24-06-2009 14:38
41
Komentarze: 41
W działach: rpg, klanarchia
Czerwcowy bestseller Rebela
Chciałem Wam się pochwalić, bo jestem dumny i pozytywnie nakręcony. Klanarchia, której przedsprzedaż ropoczęła się 20 maja, praktycznie niemal cały czerwiec znajduje się na pierwszym miejscu bestsellerów całego sklepu Rebel.pl.   Rebel.pl, przynajmniej tak mi się wydaje, jest w naszym rpgowym wymiarze pewnym wyznacznikiem fajnego sklepu i wskaźnikiem popularności... czytaj dalej   

Mój pierwszy wywiad

22-08-2007 20:22
0
Komentarze: 8
W działach: RPG, Klanarchia, pasja i hobby
Mój pierwszy wywiad
Dzięki uprzejmości Borejki, dałem swój pierwszy życiowy wywiad! Wywiad z twórcą Klanarchii Oczywiście opowiadam w nim o Klanarchii. Ciesze się jak dziecko, tym bardziej, że starałem się mówić to, co myślę i tym sposobem zachęcić do zainteresowania się systemem. Nie obyło się bez kilku nowych grafik (soldacki orzeł Paskuda oraz nekrozyta Jakuba). Wierzę, że po fragmencie ze strzygoniem, nie weźmiecie mnie za wariata ;)

Ujęcie motoryczne konfliktu socjalnego

04-06-2007 10:10
1
Komentarze: 27
W działach: felietony, RPG, Klanarchia
Ujęcie motoryczne konfliktu socjalnego
…czyli Klanazizm w czystej postaci.   Konflikt społeczny powstaje wówczas, kiedy przynajmniej dwie strony dążą do odrębnych celów. Osiągnięcie celu realizują za pomocą środków perswazji retorycznych, odżegnując się od rozwiązań sensu stricte siłowych. Do arsenału oręża konfliktu społecznego zaliczają się wszelkie socjotechniki: metody przekonywania, blefowania, wzbudzania u swych rozmówców określonych uczuć, sztuka dowodzenia i obalania argumentów przeciwnej strony, cięte riposty i werbalne wyrażanie własnych emocji.   Przez k...

Nowa witryna

18-05-2007 19:23
0
Komentarze: 13
W działach: Klanarchia, rpg, horror
Nowa witryna
Dziś odpaliliśmy nową stronkę Klanarchii.  Polu okrutnie się narobił, ale doskonale się z nim współpracuje. Jest terminowy, skrupulatny i potrafi wytłumaczyć problem tak, abym nawet ja - totalna lama i nieobeznany z żargonem webdesignerów ignorant, zrozumiał, o co chodzi. Oby został szefem działu informatyki w wielkiej korporze przynoszącej miliony zysków! Dzięki Polu! Co kilka minut odswieżam newsy na serwisach, aby sprawdzić opinie czytelników. Czuje sie jak debiutujacy pisarz, który z wielką tremą i wypiekami na twarzy czyta pierwsze recenzje...

Klanarchia by Wojtass

07-04-2007 17:01
0
Komentarze: 18
W działach: RPG, Klanarchia
Wizje Wojtassa to wyrazisty komiks. Wojtek nie bawi się w kolory, ani delikatne pociągnięcia. Rysunek musi być eksponować postaci. Panienki zmysłowe i drapieżne, faceci to wynik pędzlowo-genetycznych krzyżówek wyrachowanych siepaczy z barbarzyńskimi berserkerami. Poniżej zamieszczam Wam kilka wizji Wojtka:    Kompania Soldacka Dwugłowego Orła (kliknijcie, by powiększyć, wczytuje się szybko), najlepsi wojownicy Rubieży. Pełen przekrój: potężny barbarzyński rębajło, niebezpieczna i seksowna zabójczyni (z pazurami jak w Diablo a ta opaska na oku podkręca jeszc...

Wiwsekcja i bebechy Klanarchii

12-03-2007 17:38
0
Komentarze: 29
W działach: RPG, Klanarchia
Wiwsekcja i bebechy Klanarchii
Dzisiaj będzie konkretnie i zwięźle dla tych, którzy są ciekawi jakiś przecieków odnośnie silnika Klanarchii.  Całość bazuje na kościach dziesięciościennych i sukcesach. Może i banał, ale ze wszystkich dotychczasowych wydało nam się to najbardziej intuicyjne i proste. Znacznie ograniczyliśmy znany np. z WODa problem rzucania wiadrem kości. Przede wszystkim przesunelismy punkt ciężkosci z odwzorowania praw fizyki wyimaginowanej rzeczywistości na grywalność. Z tego względu wszelkie rozwiązania były rozważane mniej pod katem czy jest to realne, ale czy jest to grywalne. Z tym...

Koncepcje czarowania w systemach fabularnych

29-01-2007 20:53
0
Komentarze: 4
W działach: RPG, felietony, Klanarchia
Koncepcje czarowania w systemach fabularnych
Co będe się dużo rozpisywał: zapraszam na artykuł, w którym poddałem analizie koncepcje czarowania w systemach RPG z punktu widzenia gracz i wygody ich używania w opowiesci. Mam nadzieję, ze twórcom autorek przyda się taki zarys tematu. Jak przystało na podłego reklamofila i zajawkowicza, wspomniałem również, jak to wygląda w Klanarchii. Oto i artykuł: Koncepcje czarowania w grach fabularnych Miłej lektury!

Punkty Doświadczenia

22-01-2007 15:05
1
Komentarze: 34
W działach: RPG, felietony, horror, Klanarchia
Punkty Doświadczenia
I zagrzmiało w niebiosach, rozstąpiły się chmury ukazując świetlistą postać. Historia wszystkim znana, poznajcie łaskę Pana: - Kasia 200 PDków za dobre odegranie sprzeczki z landlordem i ogólnie czułaś klimat. - Kuba 50 PDków, gdyż sardoniczny uśmiech twego milczącego zabójcy wymaga dopracowania i ćwiczeń przed lustrem. - Paweł 10 PDków za przyniesienie Pepsi, haha... No dobra, masz 30 za pomysł z nożem.  Spełniona sesja przecież nie może odbyć się bez tego ekscytującego momentu. Gracze milkną, czekając na słowo Mistrza Gry. Ten namyśla się, kartku...

Autokurs rodzenia nazw

03-11-2006 16:29
0
Komentarze: 8
W działach: RPG, felietony, Klanarchia
Autokurs rodzenia nazw
Wojownik Arghhh: Jak Ci na imię, wędrowcze? MG: Eeee, jestem, yyy... mag Wojtek. Druga sesja w moim łotrowskim żywocie, wspomnienia Furiatha. Wymyślenie dobrej nazwy na potrzeby zabawy fabularnej to cholernie ciężka sprawa. Dotyczy to wszelkiego nazewnictwa: imion, klanów, broni, mantr okultystycznych, czy choćby nazwy „wypalanej” planety ;) Dobra nazwa jest dla wyobraźni pożywką. Podobnie jak kolory lub muzyka wzbudzają w nas określone uczucia (najczęściej poprzez skojarzenia), tak dobra nazwa działa niczym stymulant. Mag Wojtek zdecydowanie psuje zaangażowanie prowadzącego...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.